English

Sunday, April 28, 2013

Hooray First Blog Post

Hi toekomstige lezers en volgers,

Bij deze wil ik jullie allemaal welkom heten op mijn blog.

Ongeveer een jaar geleden postte ik vrijwel constant foto's van m'n nail art op Facebook en kreeg daar altijd positieve reacties op en vragen over hoe ik het had gedaan en welke kleuren ik had gebruikt.

Alhoewel de reacties heel leuk waren, was Facebook er niet echt het juiste platform voor, ik had meer nodig. Ik heb al jaren getwijfeld een blog te starten, maar wist niet hoe het allemaal werkte en wat ik er allemaal op moest plaatsen. Maar hier is ie dan eindelijk, yay
Naast m'n Nederlandse berichten zal ik de posts ook in het Engels doen, maar die dan onderbrengen op een aparte tab.(zodra ik dat heb uitgezocht hihi)

xoxo WyoniAlyssa

PS: vergeet me niet te volgen ^_^


No comments:

Post a Comment